Search:

Type: Posts; User: Aleastraszabcde

Page 1 of 16 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds; generated 37 minute(s) ago.

  1. Replies
    3
    Views
    419

    LMFAO THIS GUY Sell me the house you inherited...

    LMFAO THIS GUY

    Sell me the house you inherited for the amount that your great great grandfather paid for it back in the day, if you don't you're a bigot.
  2. Do you want to get him banned? Cos this is how...

    Do you want to get him banned? Cos this is how you get people permabanned.
  3. Replies
    24
    Views
    2,303

    Beg for gold and be original and funny while you...

    Beg for gold and be original and funny while you do it. (seriously, you can make over 1000g an hour on a lvl 1 char)
  4. 8 Years ago there was a grand total of 3...

    8 Years ago there was a grand total of 3 multiboxers on molten.
    Aleastrasza/Purplebeer (me)
    Gteam
    Borug

    The reason you never saw complaints is because it took us a very long time to gear up,...
  5. Replies
    40
    Views
    2,718

    The best way to skip to que is to not log out...

    The best way to skip to que is to not log out actually. I have 3 accounts and when i'm not playing they are all jumping up and down in a sanctuary zone.
    Wow doesn't take that much processor power so...
  6. Replies
    13
    Views
    1,346

    That sounds pretty bad, i think you will have to...

    That sounds pretty bad, i think you will have to create a new character.
  7. No, it was never against the rules. I've been...

    No, it was never against the rules.
    I've been multiboxing and doing battlegrounds on Molten/Warmane 8 years ago already and it was never a problem.
  8. Replies
    18
    Views
    1,376

    1x frag belt or AoE stun and it's GG for the...

    1x frag belt or AoE stun and it's GG for the boomkin
  9. Replies
    3
    Views
    664

    All sold, do not contact me anymore. (for now)

    All sold, do not contact me anymore. (for now)
  10. Replies
    3
    Views
    664

    225g each, 4500g/stack

    225g each, 4500g/stack
  11. Replies
    3
    Views
    664

    WTS 5000 Cardinal Ruby's

    WTS 5000 Cardinal Ruby's

    For coins or gold

    Send ingame mail to Purplebeer :)
  12. WTB Sylvana's Music Box for Coins or gold

    As the title says : WTB Sylvana's Music Box for Coins or gold

    Let me know ingame or through mail.

    Will buy musicbox through trade on website. :)
  13. You can solo some content if you are a multiboxer.

    You can solo some content if you are a multiboxer.
  14. Replies
    2
    Views
    356

    Wtf is this?

    Wtf is this?
  15. Replies
    101
    Views
    15,958

    Server just fine? ...

    Server just fine?

    https://cdn.discordapp.com/attachments/240933872349478914/512239069204578324/unknown.png
  16. Replies
    101
    Views
    15,958

    Must be you i think. Server is online and i'm...

    Must be you i think. Server is online and i'm doing quest in scholo just fine.
  17. Replies
    28
    Views
    2,483

    Hmm, that's a great idea!

    Hmm, that's a great idea!
  18. Replies
    7
    Views
    503

    Technical difficulties AGAIN? UNACCEPTABLE!!!!!...

    Technical difficulties AGAIN?
    UNACCEPTABLE!!!!!
    I can't believe i'm paying 0 euro for this nonsense!!!!!!
  19. Nah, I'm around on warmane for much longer. I've...

    Nah, I'm around on warmane for much longer. I've been multiboxing on molten/warmane since 2011.
  20. At optimum performance with 400 ms latency? ...

    At optimum performance with 400 ms latency?

    Short answer : No.

    Long answer : <400 ms delay> No.
  21. Replies
    10
    Views
    825

    Custom content for wotlk, not gonna happen.

    Custom content for wotlk, not gonna happen.
  22. Replies
    16
    Views
    2,588

    The winner gets reported for ninjalooting by the...

    The winner gets reported for ninjalooting by the 39 others.
  23. 200 & 230 kills? This is obviously photoshopped,...

    200 & 230 kills? This is obviously photoshopped, try again, you're not fooling anyone!
  24. Replies
    10
    Views
    999

    Next time you tank a dungeon and there's no other...

    Next time you tank a dungeon and there's no other plate users in the party do this :

    /p I'm reserving all rare and epic plate drops, if you don't like it please leave.

    Then take a screenshot of...
  25. Replies
    0
    Views
    588

    Wtb magic rooster egg

    WTB MAGIC ROOSTER EGG

    Contact me on the forum or on character Purplebeer alliance side.
Results 1 to 25 of 376
Page 1 of 16 1 2 3 4