1. belgische/nederlandse spelers gezocht

    hey,
    ik ben opzoek naar mensen om samen me te levelen wat pvp en dungeon's te doen.
    ik ben wel nog maar net begonnen dus het zou wel fijn zijn om met wat mensen samen te levelen in game.

    laat hier maar alvast iets weten, ik kan je eventueel toevoegen zodat we samen kunnen gamen

    Server: Lordaeron

  2. hey,
    ik ben opzoek naar mensen om samen me te levelen wat pvp en dungeon's te doen.
    ik ben wel nog maar net begonnen dus het zou wel fijn zijn om met wat mensen samen te levelen in game.

    laat hier maar alvast iets weten, ik kan je eventueel toevoegen zodat we samen kunnen gamen

    Server: Lordaeron
    of voeg me toe
    ben momenteel bezig met een hunter te lvlen

    lvl 16 jellope

  3. Hey,

    Lijkt me tof. Ik ga echter wel helemaal opnieuw beginnen (zo'n 5 jaar terug voor het laatst gespeeld op een andere realm)

    Laat maar wat weten!

  4. Semper Fidelis (Alliance) zoekt nederlandse spelers. Als je wilt joinen ben je van harte welkom. Nu in de zomer iets rustiger, zo rond september weer lekker druk :)

    Wisper: Pipoo, Medidoc, Prutsertje evt voor een invite.

  5. Kan je me invite voor je guild. Ben nu een feral druid aan t levelen als main

  6. Graag een invite voor de guild heb mijn Priest nu op lvl 80. Healer GS nu 3400. Met pala bezig. Zijn met een groep van 4 man. Ingame name is pegapriest

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •