1. bumppia ja p?˝ivityst?˝, Perkele sai kaadettua eilen 16.3 ODS:?˝n HC:lla, viel?˝ ois magmaw HC ylh?˝?˝ll?˝, t?˝n?˝?˝n kaatuu ascendantsit ja chogall fo sho! :o
    Ja eilen sitten kaadettii Ascendants my?┬s. Chogall ja HC magmaw ainoat toimivat servun bossit jotka seisovat pystyss?˝

2. Oon nopeempi ku Oddi.

Sit?˝ hyv?˝?˝ pit?˝?˝ odottaa ?«Teisei

3. Kullinvarsi69's Avatar
    Kullinvarsi69
    Guest
    Olen kiinnostunut t?˝st?˝ Perkele kiltasta, muttaku oon tuolla sargerasin puolella.... eik?˝ voi transfetatatata tota mun Dk:ta nelthalle, koska ei toimi nyt -.-

> Persetti

4. ei muutakun uutta classia vaan levuttaan, kyll?˝ mahtuu mukaan

5. Kullinvarsi69's Avatar
    Kullinvarsi69
    Guest
    Invatkaapa kiltaan "mamamato"

6. t?˝ytyy bumbata erikseen kun ei pelkk?˝ etusivun p?˝ivitys riit?˝.

7. Killassa tapahtui "pieni" kev?˝tsiivous, aktiiviset voi huudella invite?˝ takasin peliss?˝.

8. May 30, 2013  

Healeria

Katoin tossa, ett?˝ joku valitti hiileripuutetta. En kyll?˝ huomannu kauanko siit?˝ oli. Just ite aloin pelaaman Moltenia ja pelannut retailissa joko restoshamaania tai discipappia. Papilla enemm?˝n PvP, restolla PvE. Pelaan tosin Hordella, mutta just loin uuden characterin "Daxtro" shamaani t?˝h?˝n alkuun. Eip?˝ mulla kauaa mene 85 hakata yks pappi ja yks shamaani.

Kyselk?˝?˝ ihmeess?˝ lis?˝?˝, jos kiinnostaa.

9. June 2, 2013  
    suosiolla vaan hordelta pois ja tee vaikka molemmat, ei niist?˝ silleen pulaa ole, mutta porukkaa taas kaikonnut johonkin jostakin syyst?˝

10. ****ty p?˝ivitys kun ei ole bethilac vireoo tana

11. Eudoka's Avatar
    Eudoka
    Guest
    Miten toimii Firelandsi? Ja muut raidit ylip?˝?˝ns?˝? Onko porukkaa. Mietin vaan jaksaisko vaikka alottaa maaagilla uudestaa tahkoomaan

12. Miten toimii Firelandsi? Ja muut raidit ylip?˝?˝ns?˝? Onko porukkaa. Mietin vaan jaksaisko vaikka alottaa maaagilla uudestaa tahkoomaan
    Paskaa. Ja hevosen paskaa.

Bethi kuulemma liian helppo (2 phase tekee liian v?˝h?˝n damagee), Rhyolith liian vaikee (volcanoja liikaa tms), Shannoxin petit one-shottailee ja Alysrazoria ei olla viel koitettu. Muuten BWD ja BoT toimii ihan hyvin. Porukkaa nyt kes?˝sin on sillai, ett?˝ raideja saa just ja just kasattua muutamia viikos. RDPS mahtuu kyl raideihin aina, ja nyt viime viikot ollu tilaa maini raideissaki depsille tai kahelle.

13. Bethtilac toimii kuten pit?˝?˝kin, 4.3.4 patcissa fire damage on nerffattu. Rhyolith toimii kuten pit?˝?˝kin. Volcanoja tulee ihan siedett?˝v?˝ m?˝?˝r?˝ ja kun ohjaamisen oppii on encounteri aika faceroll. Shannox ja Alystrazor eiv?˝t ole viel?˝ virallisesti "auki".

First 12345 ... Last