1. bumppia ja p?ñivityst?ñ, Perkele sai kaadettua eilen 16.3 ODS:?ñn HC:lla, viel?ñ ois magmaw HC ylh?ñ?ñll?ñ, t?ñn?ñ?ñn kaatuu ascendantsit ja chogall fo sho! :o
    Ja eilen sitten kaadettii Ascendants my?Âs. Chogall ja HC magmaw ainoat toimivat servun bossit jotka seisovat pystyss?ñ


  2. Oon nopeempi ku Oddi.


    Sit?ñ hyv?ñ?ñ pit?ñ?ñ odottaa ?®Teisei

  3. Kullinvarsi69's Avatar
    Kullinvarsi69
    Guest
    Olen kiinnostunut t?ñst?ñ Perkele kiltasta, muttaku oon tuolla sargerasin puolella.... eik?ñ voi transfetatatata tota mun Dk:ta nelthalle, koska ei toimi nyt -.-


    > Persetti

  4. ei muutakun uutta classia vaan levuttaan, kyll?ñ mahtuu mukaan

  5. Kullinvarsi69's Avatar
    Kullinvarsi69
    Guest
    Invatkaapa kiltaan "mamamato"

  6. t?ñytyy bumbata erikseen kun ei pelkk?ñ etusivun p?ñivitys riit?ñ.

  7. Killassa tapahtui "pieni" kev?ñtsiivous, aktiiviset voi huudella invite?ñ takasin peliss?ñ.

  8. May 30, 2013  

    Healeria

    Katoin tossa, ett?ñ joku valitti hiileripuutetta. En kyll?ñ huomannu kauanko siit?ñ oli. Just ite aloin pelaaman Moltenia ja pelannut retailissa joko restoshamaania tai discipappia. Papilla enemm?ñn PvP, restolla PvE. Pelaan tosin Hordella, mutta just loin uuden characterin "Daxtro" shamaani t?ñh?ñn alkuun. Eip?ñ mulla kauaa mene 85 hakata yks pappi ja yks shamaani.

    Kyselk?ñ?ñ ihmeess?ñ lis?ñ?ñ, jos kiinnostaa.

  9. June 2, 2013  
    suosiolla vaan hordelta pois ja tee vaikka molemmat, ei niist?ñ silleen pulaa ole, mutta porukkaa taas kaikonnut johonkin jostakin syyst?ñ


  10. ****ty p?ñivitys kun ei ole bethilac vireoo tana

  11. Eudoka's Avatar
    Eudoka
    Guest
    Miten toimii Firelandsi? Ja muut raidit ylip?ñ?ñns?ñ? Onko porukkaa. Mietin vaan jaksaisko vaikka alottaa maaagilla uudestaa tahkoomaan

  12. Miten toimii Firelandsi? Ja muut raidit ylip?ñ?ñns?ñ? Onko porukkaa. Mietin vaan jaksaisko vaikka alottaa maaagilla uudestaa tahkoomaan
    Paskaa. Ja hevosen paskaa.

    Bethi kuulemma liian helppo (2 phase tekee liian v?ñh?ñn damagee), Rhyolith liian vaikee (volcanoja liikaa tms), Shannoxin petit one-shottailee ja Alysrazoria ei olla viel koitettu. Muuten BWD ja BoT toimii ihan hyvin. Porukkaa nyt kes?ñsin on sillai, ett?ñ raideja saa just ja just kasattua muutamia viikos. RDPS mahtuu kyl raideihin aina, ja nyt viime viikot ollu tilaa maini raideissaki depsille tai kahelle.

  13. Bethtilac toimii kuten pit?ñ?ñkin, 4.3.4 patcissa fire damage on nerffattu. Rhyolith toimii kuten pit?ñ?ñkin. Volcanoja tulee ihan siedett?ñv?ñ m?ñ?ñr?ñ ja kun ohjaamisen oppii on encounteri aika faceroll. Shannox ja Alystrazor eiv?ñt ole viel?ñ virallisesti "auki".

First 12345 ... Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •