1. Onko täällä elämää?

    Tosiaan niinkuin otsikon kysymys kysyy. Onko täällä mitään elämää, aktiivisia suomalaisia pelaajia lähinnä etsiskelen.

    Suositelkaa ihmeessä mille realmille kannattais tulla. Cata taikka MoP ( WOTLK ei jaksa enään pelata ).

  2. Muista realmeista en tiedä mutta Ragnaroksella (wotlk) meillä on Darksun.

  3. Eipä ainakaa FW paljoo pelaile suomalaisii.. Pari slackkerii sillo tällö onlines (Oddball, Rhud), itse oon <Furor> killassa ja Hytar on <Supreme> killassa. Muista ei tietoa eikä mitä allu puolelta löytyy.

  4. Ite tuolla fw puolella jo pidempää aktiivisesti pelaillu, ei muista suomalaisista tietoa... :/

  5. Itellä 85lvl mage(Nelffi) fw eikä mitään tietoa suomalaisista.

  6. Allu puolella ek mun tietääksdni ket suomalaista pelaakaan, kuten hayder mainitsi minä olen supremes ja hayder furoris. Siin melki on ainoat aktiiviset suomalaiset tällä realmilla mitä minä tiedän.

  7. Hei! Kattelen tuolta retailin puolelta tänne karkaamista, onkos wotlk servuilla missää suomi aktiiveja?
    Olis kiva kuulla hiukan mitä tarvitaan, mistä on pulaa ja kuinka ihanan kieroutunu paikka tää privaatti puoli on :)

  8. Ragnaroksella (wotlk) alliancella on Darksun :> Ei nyt niin hirveesti väliä mitä pelaa mutta jos välttämättä haluat niin jotain range tai DK dps. Ollaan tosiaan joitain ulkomaalaisia jouduttu ottamaan kiltaan kun on ihmiset alkaneet släkkäämään, viikkon tän moltenin resetin jälkeen tais ennätys olla 61 online samaan aikaan, ja tällön kaikki oli suomalaisia.

  9. Sinneppä ilmestyy tän päivän aikana feldi DK :) frostia pelailin aikoinaan retail wotlkissa, samoin magee ja spappia. Whispailen ingame kuhan pääsee etenemääm

  10. Ite jo 2kk vältelly moltenia tai siis nykyistä warmanea, että kai sitä vois antaa kiusaukselle perisks ja käydä tekemässä joku mage taikka lockki ja piipahtaa ragnalla taas.

  11. Deathwingillä 80 alliance pappi löytyy multa, ainaki yks toine suomalaine kanssa pelaa.

  12. May 4, 2015  
    Hiljaiselta vaikuttaa vaikka joskus nelthallakin oli kyllä porukkaa hyvin...

  13. May 4, 2015  
    Moon ite Neltharionil, pelailen molempii factionei, alliancee päämääräsesti ja muutamii suomalaisii pyörii siel

  14. May 10, 2015  
    Frostwolf, aina ja ikuisesti :D Ja eipä täällä paljon muita suomalaisia enää ole mopin puolella, suurin osa varmaan just wotlokissa?

  15. Mäyh, silloin tällöin tulee käytyä täälläkin, FW'ssä lähinnä.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •