1. May 16, 2015  

    Vad har hänt?

    Hej hej

    Vad har hänt med servrarna? Jag har varit borta ett bra tag och förlorade alla mina gubbar. Visserligen inga enorma förluster men 2 av dom hade jag lagt ner lite mer tid på.

  2. May 16, 2015  
    Halloj,

    Molten blev hackat och fick databasen förstörd, av några som jobbat för Molten. När väl servern kom på fötterna så fick alla coins, som plåster på såren för att vi förlorat vårakaraktärer. Dessa coins fick man endast behålla under ett par månaders tid, så om man inte hade köpt något för dem inom en 2-3 månaders period så blev de raderade.

    Kort efteråt så gick Molten ihop med Arena-tournament och bildade Warmane.

  3. Hej alleman.
    Vet ni när Lordaeron kommer att bli en wrath of the lich king reala igen?

  4. Det kommer vara en progressiv realm så det kommer ta sin lilla stund innan den blir wotlk igen men det kommer att ske. Dock så kan man vara nöjd med det ändå eftersom dom denna gång lagt väldigt mycket tid på att utveckla upplevelsen. Scriptat alla raids samt majoriteten av quests till den grad att man ska kunna få Loremaster gjord iallafall@Outland och Northrend. Det finns en PTR tråd om Lordaeron i dess respective sektion, du bör kolla upp den.

    Annars så hade du coins innan som premium så bör du kontakta supporten så kanske det går att lösa, om inte så har du iallafall försökt.

    Välkommen tillbaks!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •