Hey dudes, leeft er een deftige Nederlandstalige (PvP) guild op Sargeras? Heb een vrij deftige Belf rogue rondlopen daar, maar moest door omstandigheden even gas terug nemen en heb een tijd niet kunnen spelen. Gaat nog even duren vooraleer ik terug kan komen, maar ga alvast op zoek naar een deftige guild...

Indien dat er nog niet zijn zou ben ik eventueel wel bereid de handen in elkaar te slaan en zelf 1 op te starten. Heb jaren mijn eigen guild gehad op WotLK servers en ben los daarvan trots member geweest van Royal Bloodline op Lordaeron ( hardcore EGI raiding guild ). Heb dus best de know-how om een faire en leefbare community uit de grond te stampen...

Heb zelfs al een guild charter in mijn bank steken op mijn rogue, was dat voor mijn persoonlijke problemen al van plan. De guild name zou dan Psychosocial worden ( jep, ben een hevige Slipknot fan :D ) maar een succesvolle guild run je nooit alleen!

Indien er mensen met interesse zijn gelieve hier dan een post na te laten. Zelf ben ik verslaafd geworden aan PvP dus mensen met kennis van de MoP-raids zou van harte welkom zijn!

Weet nog niet juist wanneer ik terug zal zijn, maar een goede voorbereiding is al half gewonnen...toch? ;)

Met vriendelijke groeten,
Ilraedrin
Blood Elf Rogue