1. May 29, 2015  

    Spunero - Blood DK, Gameplaye, Poradniki i wiele innych

    Witajcie ;)
    Jestem Spunero (były gracz Molten-Warmane). Post ten kieruje głównie do osób grających też na retailu, ale jeśli po prostu jesteście zainteresowanie filmami o WoWie to również zapraszam ;) Lubię oglądać filmy związane z WoWem, ale osobiście uważam, że nie ma polskiego kanału, który konkretnie zabrałby się za tą grę - to od tej pory będzie moim celem ;)
    Tym filmem zaczynam przygodę z YouTube na poważniej. Obecnie jestem w trakcie organizowania sprzętu do nagrywania audio/wideo, więc filmy - poradniki z komentarzem z WoWa jak i innych gier powinny pojawić się w najbliższym czasie ;)
    W WoWa gram od 7 lat, jestem doświadczonym graczem zarówno w PvP jak i PvE. Postaram się wrzucać 2-3 filmy na tydzień. Będą to nie tylko gameplay'e, ale też poradniki instancji, pvp, klas postaci, achievementów, mountów do zdobycia itp.

    Zapraszam od oglądania, komentowania, lajkowania i subskrybowania ;)
    Pozdrawiam, Spunero ;)


  2. May 30, 2015  
    aleeeee... dlaczego wrzucasz poradniki/gameplay z globala na forum prywatnego serwera? na co to komu ... zwłaszcza, że nie ma tu jeszcze WoD i wątpię, że kogokolwiek zainteresują

  3. May 30, 2015  
    Swego czasu grałem równocześnie do retailu i privie więc wtedy mi by się taki kanał przydał. Natomiast rok temu grałem tylko na moltenie, a mimo to oglądałem filmy z retaila bo po prostu interesowało mnie to co tam jest :) I właśnie do takich ludzi skierowany jest ten post i kanał :)

  4. May 30, 2015  
    Na kanale kolejny filmik, tym razem z bardzo klimatycznego Shadowmoon Burial Grounds. Wyczyszczone bez heala czyli tank+4 dps (w drugiej minucie disc zmienia się na shadow)
    Miłego oglądania :)


    Edited: May 30, 2015

  5. June 3, 2015  
    Witajcie :)