1. Gehackt profiel

    Hey (wie dit leest).

    Kan iemand me helpen advies te geven hoe ik mijn oude account van toen der tijd Molten (destijds gehackt) kan terug krijgen?
    Ik had 8 lvl 80 toons met veel epic gear. Ook donator met mijn Hunter. Baal er echt van dat ik die kwijt ben, 2 jaar intensief gespeeld.
    Please geef me enig advies hierover.

    B.V.D. Groetjes Mouse

  2. Beste Mousje,

    Helaas ben je al je toons kwijt door de moltdown begin 2015 en zal je opnieuw moeten beginnen.
    Aangezien je nu pas terug begint te spelen en niet direct na de wipe zal je waarschijnlijk geen coins en points terugkrijgen.
    Ik ben ook veel kwijtgeraakt met veel donate stuff waardoor ik een tijdje niet gespeeld heb, ben nu terug begonnen en zal mijn characters opnieuw maken zoals ze waren, ook al zal ik daar weer veel tijd in moeten steken.

    Met vriendelijke groet,

    DisHonger

  3. Je kan je account terug krijgen en je zal alle points & coins krijgen maar je toons zijin verloren en de instand level optie is ook al een tijdje afgelopen.

  4. Beste Mousje,

    Helaas ben je al je toons kwijt door de moltdown begin 2015 en zal je opnieuw moeten beginnen.
    Aangezien je nu pas terug begint te spelen en niet direct na de wipe zal je waarschijnlijk geen coins en points terugkrijgen.
    Ik ben ook veel kwijtgeraakt met veel donate stuff waardoor ik een tijdje niet gespeeld heb, ben nu terug begonnen en zal mijn characters opnieuw maken zoals ze waren, ook al zal ik daar weer veel tijd in moeten steken.

    Met vriendelijke groet,

    DisHonger
    Dat is zwaar klote, maar toch bedankt voor je reactie ;)

  5. Gelukkig heb ik nog 3 toons instant weten te krijgen.

    Ook jij bedankt voor je reactie ;)
    Edited: January 5, 2018

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •