1. On toki, mutta se vaatis vähän myös sitä, että te ragnan sankarit liittyisitte tänne isojen poikien peleihin

  2. On toki, mutta se vaatis vähän myös sitä, että te ragnan sankarit liittyisitte tänne isojen poikien peleihin
    hyi lorda, ei jaksa levuttaa


  3. asdasdasdasdasdasdasdasdads
    Edited: December 29, 2016

  4. Mikä mahtaa olla Darksunin tilanne tällä hetkellä? Pelaillut itse tossa icecrownilla hordella ja saa hakemalla etsiä suomalaista väkeä. Pohdiskelin mahdollista rollaamista lordalle, onko serveri miten "eloisa" (AH, dungeoneihin väkeä jne)

  5. Mikä mahtaa olla Darksunin tilanne tällä hetkellä? Pelaillut itse tossa icecrownilla hordella ja saa hakemalla etsiä suomalaista väkeä. Pohdiskelin mahdollista rollaamista lordalle, onko serveri miten "eloisa" (AH, dungeoneihin väkeä jne)
    Tänne vaan. Onhan tää menettäny paljon pelaajia helvetin huonon ylläpidon takia mutta kyllä me ollaan täällä pelattu enempi sellain casuaalisti nyt, mitä nyt 10 manit käyty clearaan. Pain tulee ICC ja katotaan jos sillon sais taas enemmän väkee sorvin ääreen ja pelaileen. Mutta niin, on täällä ainakin enemmän suomalaisia kun mitä Icecrownilla on :)

  6. Teoreettisesti ajateltuna mun pankkitilin saldo nousee 20 valuutan määrällä ja sun omistamien lvl 80 paladiini accounttien määrä Lordalla nousee yhdellä
    teoreettisesti ajateltuna olisko tarjous voimassa muillekkin? nimim 26lvl pala 😁

  7. asdadsadsadsasdadadsadsa
    Edited: December 29, 2016

  8. Teoreettisesti ajateltunahan se on. Mites suhun saa yhteyden noin niinkun teoriassa? :D
    teoriassaan siihen on ainakin kaks vaihtoehtoa. joko sähköposti kujala.niki at gmail tai sitten puhelin 050. 557 8927 ihan kumpi teoria sitte itselle sopii paremmin 😂

First 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •