1. [H] <Darksun> Suomalainen PvE-PvP kilta.

<Darksun> keskityy pääosin PvE contentiin (Raids, Heroics). Ja viikossa on useampiakin raidipäiviä porukan osallistumisen mukaan
    Rekrytointi on: Avoinna [Etsimme avoimesti suomalaisia pelaajia liittymään joukkoomme.]

<Darksun> on suomalainen kilta joka on vuosien varrella kestänyt monenlaisia myrskyjä ja vaiheita. Yhteisöömme kuuluu monia aikaisempia suomi-kiltoja jotka ovat yhdistuneet aikojen kuluessa osaksi mahtavaan joukkoomme. (Sisu, Rauta, Muumilaakso, jne.)

Teamwork at it's finest after moltdown :D

Jotain kuitenkin kiinnostaa faktatkin:
    Darksun perustettiin aikoinaan retailille 2006, missä voitokas taistelu jo alkoi. 2013 Darksunin suomalainen jaosto aloitti Moltenin Ragnaroksella. Helmikuussa 2015 kun molten tuhosi databasensa, Darksun iski heti kovaa ja otti realm first KT ja Sartharion kaadot.

"Moni Moltenilla/Warmanella pelannut varmasti tuntee Darksunin ja ne arvot joita me edustamme. Ei kuitenkaan sovi tuudittautua siihen epätodelliseen olettamukseen, missä kaikki uudet Lordaeronin valloittajat löytäisivät sumuisten usvien ja pimeiden metsien läpi tähän lämpimään mökkiin takkatulen äärelle muiden tätä pohjoisen urheutta edustavien soturien veljeskuntaan. Taivaalle ampukaamme musta aurinko ja sen viisautta palvokaamme. Heikot sortuu elon tiellä, mutta yhdessä sulattakaamme se routainen tie. Darksun on menneisyys, Darksun on nyt, mutta ennen kaikkea, Darksun on tulevaisuus, ja se tulevaisuus on kirkas ja voittoisa.

Vaikka mökki onkin jo tupaten täynnä pohjoisten metsien ja järvien urheita sotureita ja kivimetsien druideja, on tässä mökissä aina tilaa eksyneille sieluille, vaikka vaan myrskyisenä yönä sadetta pitämään tai jakamaan tämän veljeskunnan tarinaa kohti tulevaa taisteluita."

- Cephius / Adalay, Founder of Darksun.

Roolipelaajia kaivataan aina, mutta vaikka ingame larppaaminen ei kiinnostaisikaan tai jos tikapuiden siivoaminen scrubeilta maittaa enemmän, on Darksunissa silti tilaa jokaiselle.

Ad Astra Per Aspera - Vaikeuksien kautta voittoon.

Ajat ei aina kohdellut meitä hyvin, kelkasta on välillä tippunut kantavia voimia sille kiviselle tielle, mukaan on tullu myös uusia, mutta ne, jotka on ollu jo kauan mukana, ymmärtää miksi tää on enemmän kun tavallinen dargonslaying kilta. Paljon enemmän.
    Edited: December 22, 2015

2. Realm first Kara eilen :)

how did you get to prince without killing attumen

3. how did you get to prince without killing attumen
    We were wondering why the door didn't open, a GM appeared and told us we have to kill Nightbane first. We killed Nightbane and the door was open without us killing Attumen. We killed him after Prince in hopes of getting loot but meh.

Had to kill Attumen first this week tho.

4. We were wondering why the door didn't open, a GM appeared and told us we have to kill Nightbane first. We killed Nightbane and the door was open without us killing Attumen. We killed him after Prince in hopes of getting loot but meh.

Had to kill Attumen first this week tho.
    I heard a gm opened the door for you

5. I heard a gm opened the door for you
    Yes, that's probably what happened, even though we didn't even know he did that back then. He just told us we have to kill Nightbane, we did, and when we got back to the door it was open. We didn't ask anyone to open the door, just wondered why it wasn't open.

Edit: Also, when trying to down Attumen, it bugged and 2 bosses spawned at the same time.

6. yeah that's what I thought. Pretty sure GM's aren't supposed to open doors for players.

7. yeah that's what I thought. Pretty sure GM's aren't supposed to open doors for players.
    Pretty sure they should release contestable content only when it works.

8. yeah that's what I thought. Pretty sure GM's aren't supposed to open doors for players.
    Whenever we wrote a ticket we got the information to report it on Bugtracker. We reported it, but so far nothing has happened.

We couldnt keep going in 3 raids because of the door bug, if someone got a door opened by a GM this should be investigated, because its unfair towards other people.

#justmyoppinion

P.s.: Sorry for posting in here, if it disturbs you in any way, tell me and i will delete it.

9. Whenever we wrote a ticket we got the information to report it on Bugtracker. We reported it, but so far nothing has happened.

We couldnt keep going in 3 raids because of the door bug, if someone got a door opened by a GM this should be investigated, because its unfair towards other people.

#justmyoppinion

P.s.: Sorry for posting in here, if it disturbs you in any way, tell me and i will delete it.
    We didn't write a ticket, a GM appeared to us when we were streaming our Kara.

10. We didn't write a ticket, a GM appeared to us when we were streaming our Kara.
    Well, its really concerning to hear something like that, especially as we stood in front of closed doors 10x and noone cared to help us or check our bugtracker report.

11. You should stop the unnecessary drama

Attumen the Huntsman was not a required boss at first, it was added as a requirement later on. At first the needed bosses were Terestian Illhoof, Shade of Aran, Netherspite, Nightbane and The Curator

Staff members appearing to runs is nothing strange, the raids had just been made available and we were watching over the encounters to see if any new issues appeared. As said many times before, staff members are most of the time not allowed to interfere with the players experience in any way

12. bumb for the best guild eu

13. Onks tää rekrytointi viel auki? Ja onks prot warrul mitään mahiksii päästä raidaamaan?

123 Last