1. May 20, 2016  

    Nederlandstalige members gezocht voor Horde guild op Lordaeron

    Allen,

    Enkele weken geleden gingen we van start met het levellen van chars op Lordearon. Het betreft hier groep van RL vrienden (leeftijden 25-40, zowel BE als NL, +- 15 man) die elkaar al ruim 10 jaar kennen en waarvan de meeste er al een behoorlijk “Wow verleden” op nahouden. Het overgrote deel beëindigde destijds de WOTLK content op heroic (25), nog voor de Cataclysm het daglicht zag.

    Ondertussen schieten we aardig op en beginnen de eerste mensen de level cap te halen. Het idee is om op termijn van start te gaan met het clearen van 10-man content, al willen we ons niet vastpinnen op een datum en hier onnodig druk achter zetten. De reden hiervoor is eenvoudig: werk, kids, partners, sociaal leven, etc.

    Desalniettemin zijn we erg gemotiveerd en kijken we erg uit om terug een stap te zetten in de raids die we met veel plezier speelden.
    Net daarom zijn we op zoek naar nog enkele Nederlandstalige mensen (BE & NL en liefst 25+) die zich kunnen vinden in deze beschrijving en mogelijks interesse hebben om mee deel te nemen aan toekomstige raids. Een iets bredere player base geeft namelijk meer flexibiliteit, hetgeen erg wenselijk is in deze expansion.

    Naar planning toe werden er nog geen afspraken gemaakt maar dit zal in onderlinge overeenstemming gebeuren van zodra dit aan de orde is. Het mag vooraf wel duidelijk zijn dat de guild niet over een hiërarchische structuur beschikt en iedereen uitsluitend rechten heeft en geen plichten. We doen dit puur voor ons plezier en uit een voorliefde voor Warcraft.

    Onderstaande classes/specs zijn momenteel nog erg gewenst maar laat dit je niet tegenhouden om ons toch aan te spreken:
    • Shaman (Alle specs maar voorkeur voor resto)
    • DK (Alle specs maar voorkeur voor frost)
    • Rogue (Alle specs)
    • Priest (Holy, Shadow)
    • Warrior (Alle specs maar voorkeur voor protection)

    Reageer gerust via het forum of bereik ons via onderstaande informatie.

    Info
    • Realm: Lordearon
    • Faction: Horde
    • Guild: Waco
    • GM: Cobal

  2. May 20, 2016  

  3. Lijkt me erg leuk, Ik en mijn 2 bro's zijn nog aan het lvlen. Zijn jullie evntueel nog mensen aan t zoeken? who knows! :=D

  4. July 4, 2016  
    Zeker geïnteresseerd. Ik ben momenteel een prot warrior aan het levelen en zit in een leveling guild waarbij er altijd wel +80 mensen online zijn.. ivm het zoeken naar dungeonparties is dat ideaal. Dus wat is wijsheid.. wachten tot ik in de buurt van levelcap kom, of nu al joinen? :)

  5. Het probleem met een NL sprekende guild is dat de meerderheid van ons engels spreekt, en dat we daarom verspreid zijn en vaak niet op zoek gaan naar een NL guild. Dat is het probleempje er van. Het is een leuk concept maar weet niet of het gaat werken, tenminsten voor een langeretijd.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •