1. Svensk raidingguild @ICECROWN

    Tja!

    <Keep calm and grab a fika> består utav toprankade spelare där vi har raiders från Loot FTW, apex, bizzno, ensidia och scrubbusters bland annat.
    Hos oss är det viktigt att du kan din klass och inte är buren av ditt gear. Vi är ~18 spelare nu så saknar folk till 25m clears där målet är självklart 25HC.

    Atm så kör vi splitraiding på två grupper för att kunna geara så mycket som möjligt och döda LK10HC innan vi får in fler spelare.

    Vi raidar Onsdag + Söndag (alt run på fredag) med pull 18.30.

    ALLA våra raiders performar och vill du ta en spot så förväntas du göra detsamma, att komma till en raid utan epic gems eller enchants är inte okej.

  2. Hur mycket gs måste man ha för att vara med? Är ni fortfarande aktiva?

  3. Inget GS krav för att joina, tillräckligt med gear för att dra sin egen vikt för våra ICC runs. Whispra Drazel, Tobeeaz eller Paynwin för en invite.

  4. Tjenare har precis kommit tillbacks från ett break och letar nu efter en guild blev lite chockad när jag logga in å inte såg ragnaros i realm listen xD men löste siog fick tillbacka mina gubbar jag har lakt ner så jävla mkt tid på :) som sakt jag e intresserad bara å skriva till Fettis om ni behöver mig :) Peace <3

  5. Hejsvejs, är intresserad av att joina om det går och ni finns kvar dvs!
    Nickar " Hallonsodan " spela holy paladin med clears på alla raids under bältet fram tills senaste live expansionen.
    Mvh

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •