1. TBC Raiding guild

    Tjenare! Tänkte kolla om någon här ska skapa/har en guild som de ska köra med när TBC öppnar. Är en tank här som skall köra warrior eller druid. PMa om ni känner er träffade! :)

  2. May 11, 2017  
    Jag är intresserad av en svensk raiding guild också.
    Då jag redan har varit på toppen av världslistan i både vanilla och tbc retail, och har unika erfarenheter av det. Inget Hardcore för mej längre dock. Har trots allt blivit äldre.
    Men en trevlig svensk guild med vuxna människor i som spelar för att vi är underhållna av det, är jag intresserad av.
    Om det är som RL eller LC eller vanlig raider har ingen betydelse för mej.

    Jag kommer att spela Mage.

  3. May 16, 2017  
    Jag undrar också om det kanske kan bli en skandinavisk guild, om det inte redan finns får dom gärna säga till annars kanske vi kan styra ihop en.

    Vi är 3 polare som lirat retail ihop sen 2005, både raidat hardcore förr top 50 world men även tagit några Gladiator på retail.

    Vi är dock äldre nu 25-30 så det blir lite mer casual på raiding fronten här tidsmässigt, självklart inte performance mässigt :).

  4. May 16, 2017  
    Eftersom jag varit GM & Raid Leader i många guilder på retail, och ska rolla här med mina 2 andra officers därifrån så tar jag initiativ och skapar en guild.

    Läs igenom posten och se om det passar er, annars önskar jag er lycka till med sökandet :).

    http://forum.warmane.com/showthread.php?t=353103

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •