1. July 5, 2017  

    <Life> söker lite folk (OUTLAND, TBC)

    Vi är ett gäng svenskar irl-polare mellan 23-26 som söker lite annat skönt och löst folk till att sätta igång med raids och heroics.

    Värt att veta om oss är att vi alla jobbar rätt mycket inom samma branch (bar/restaurang) så det är sena kvällar och mycket sprit. Även när vi spelar. That being said så är vi inte helt bakom flötet. Vi har alla lirat TBC retail och clearat i stort sett allt.

    Vi söker alltså dig som kommer kunna raida söndagar & tisdagar mainly. Sen några strö dagar då och när folk kan. Enda kraven är att du inte vill bli buren genom raidsen eller kommer in som lvl 68 utan några ambitioner på att fixa gear och attunement på eget sätt. För vi förväntar oss inte att du boostar oss på något sett. Att du har sjuk humor är också ett stort plus.

    TL:DR
    Vi söker bra folk som är 20+ med sjuk humor som vill raida två, kanske tre dagar i veckan. Skriv till "Chutz" in-game så snackar vi mer.

  2. July 7, 2017  
    Fan vad nice, jag och brorsan är lite sugna på att joina. Hör av oss in-game.

  3. Kung att det är ett gäng från branschen som lirar.
    Jag och brorsan är sugna på att hänga på, då transferar vi från horde om ni fortfarande är aktiva :)

  4. Tjena! Har precis börjat och är sugen på att haka! Försökte skriva till er in-game men man kan inte det förräns level 15 märkte jag. Vad behöver ni för klass? Holla så börjar jag levla direkt.

  5. återkom gärna till mig ingame :) oxidoz

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •