1. <Spetsnaz> (A) Söker folk!

    Hej allesammans!

    <Spetsnaz> rekryterar nu spelare på alliance-sidan på Icecrown-servern! Vi är några polare som började på servern i somras, och har nu bestämt oss för att försöka rekrytera fler svenskar och några norrmän för att samla ett hyfsat aktivt guild.
    Vi är i alla avseenden casual-spelare och har inga högre raidambitioner än 10-manna, samt lite PvP, allt beroende av vad den växande medlemskaran vill hitta på.

    Är du över 25 år (yngre funkar, om du håller mognad), gillar Soviet Russia-skämt och känner för att lira lite tillbakalutad 10-manna och/eller PvP är det bara att skicka en whisper eller mail till Vollkova, Rykov, Moberg eller Polyakova.

    Väl mött!

    // Vollkova

  2. är det någon ide att lvla på eran server? har hört att det är mkt p2w men det kanske inte stämmer, vill spela wow men inte retail som det ser ut atm och söker efter en chill guild/atmosfär som ni kanske har i eran guild va vet jag. Sedan va behöver ni till eran roster ? tank, dps eller healer? någon speciell klass/specc?

    // Lanish
    Edited: August 25, 2017

  3. Är det max level direkt och fullt gear när man skapar gubbe på dom här private serverna?

  4. Tjenixen!
    Nu börjar det bli kallt ute och då är det hög tid för lite lir!
    Jag och en polare försökte värva ihop ett gäng. Det gick sådär.
    Är därför ganska glad över att se detta. Är ni fortfarande aktiva? Vi har suttit och vägt lite mellan Outland och Icecrown.
    Har servern en bra community. Är det många som levlar eller är det mest folk i 80?

    Jag har skapat en karaktär på (A) och har addat er. Kommer försöka whispra om jag ser er online!
    // Loket

  5. Är det fortfarande alliance som gäller? Skapat en char på horde.

  6. Tja!

    Såg denna post nyss. Jag och minst en polare till tänkte börja igen. Ni kan skriva till oss ingame om ni fortfarande vill ha folk.

    Zolmyr och Utherias

    // Zolmyr

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •