1. KonKi [H] Recruiting Swedish players.

    Tjena.

    VI är ett gäng veteraner + vänner som precis börjat lira på Outland.

    Vårt mål är att börja med Kara inom väldigt snar framtid och förhoppningsvis, om det finns tillräckligt med intresse, började med 25-man raids.

    Många av oss har spelat sedan vanilla och har varit med om det mesta gällande WoW.

    Hör av er om ni är intresserade här eller /who KonKi in-game.

    // spG

  2. Vilka lvlar och klasser är ni? Är 66 på min Warlock och tar nog 70 idag eller imorgon :) har letat efter en nystartad guild så man kan uppleva alla raids från början igen och inte bara bli boostad igenom det.

    Jag har spelat sen vanilla, men raida som mest i tbc och sluta spela i slutet av wotlk.

    Är förövrigt 26 år och kommer från Göteborg.
    Ni hittar mig ingame på Discotom. :)

  3. Kul!

    Vi är lite olika classer (dock ingen paladin ännu).
    Ungefär 8 st som dragit lvl 70 nu och precis börjat leta efter fler spelare.
    Medelåldern i guilden är runt 26.


    hör av mig när jag ser dig online!

    //spG

  4. healer här pirets lvl 70 med ett gs på strax över 2,2k :)
    oxidoz ingame

  5. Hej,

    Warlock - Zezuio
    Resto druid - Rexxam

    Vi är två svenskar som är för tillfälligt på Horde sidan som söker svensk guild och är intresserade av att joina er guild och är redo att göra en faction change. Vi är relativt ny dingade och farmar gear just nu.

    Vi har spelat wow sedan vanilla och har stor spelvana. Hör av er om ni är intresserade! :)

    Ålder på oss är 26 och 27

  6. Vi håller på att merga med en annan guild för att kunna köra 25man.

    Återkommer om det finns behov av fler spelare.

  7. Hej på dig!

    Mitt namn är Fredrik, jag är 30 år och jag har spelat World of Warcraft till och från i 15 år. Jag har spelat TBC i ungefär ett halvår och Vanilla har jag spelat sammanlagt ungefär tre år. Min totala /played på mitt retail account ligger på strax under 800 dagar. Jag älskar PVP men tycker att PVE är spännande det med. Jag är en duktig healer, men har nu haft en paus på en månad och känner att jag vill borsta av ringrosten.

    Min main är en holy paladin med 2.3k GS och 830 bonus healing. Jag har även en 68 huntard med skräp gear, förutom bågen. Så jag gör en hel del skada och vet hur jag ska få till riktig elaka combos. Hör av er till mig här eller in-game till ClownCake eller Daemonica.

    Tjipp!

  8. Tjena, letar ni fortfarande folk? Är level 70 Hunter, redo för karazhan! :) Heter Ameno ingame!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •