1. [GUILD] <de vliegende hollander> [ICECROWN]

    Hallo mensen!

    Ik zal me even voorstellen, ik ben Dylan en ik speel al een tijdje op deze server. Ik heb gemerkt dat er aardig wat nederlandse mensen op de servers van warmane zitten. Graag wil ik voorstellen dat we onze nederlandse community weer gaan opbouwen. de nederlandse local forum is weer opgezet! Dus dat betekend dat wij als nederlanders weer een forum hebben speciaal voor ons! Maar, nu even over mijn idee. graag wil ik een nederlandse guild gaan maken op de server icecrown! Graag wil ik van jullie horen als jullie dit een leuk idee lijkt. ik zal kijken hoeveel mensen er zullen reageren op dit bericht. en met die informatie kijken hoeveel mensen daadwerkelijk een nederlandse guild willen!

    De naam zal DE VLIEGENDE HOLLANDER zijn.
    ook zit in in samenwerking met patrick0211hij heeft ervoor gezorgd dat wij als nederlanders weer een eigen forum hebben!
    En, we zijn aan het kijken hoeveel mensen er horde spelen en hoeveel alliance. als er meer horde spelers dan alliance zijn zal de guild op horde komen. anders allaince!
    Voor vragen kan je me altijd een PM sturen of mij ingame te contacten als je alliance ben!

    DISCORD VOOR DIE JE KAN JOINEN ALS JE VRAGEN HEBT!: https://discord.gg/y78us8

    INGAME CONTACT:

    SYLWENA
    KASONAS
    SLUSHPUPPY

    Met vriendelijke groet Dylan!
    Edited: January 9, 2018

  2. Ben benieuwd!
    Ik wil sowieso joinen

  3. Ik zou graag joinen.
    Ik heb 2 horde chars (1 in ontwikkeling) en een stuk of 6 ally.

    Ik heb me eigen guild aan de de ally kant genaamd "Gierige Hollander".

    Misschien makkelijk om te kijken of ik online ben.

    Ik zal het forum checken voor enige ontwikkelingen!

  4. Je Discord invite is verlopen! Geen een nieuwe link a.u.b.

  5. Kasonas010 heeft niet meer gereageerd, als een nederlandstalige guild jullie leuk lijkt, misschien kan dan 1 van jullie er eentje oprichten?

    p.s. ik speel horde op icecrown

  6. Als er iemand een discord heeft kunnen we misschien iets met elkaar afspreken

  7. krüger voltzen understuck middlen krrgrkkregstl?

  8. krüger voltzen understuck middlen krrgrkkregstl?
    This is the Dutch section of warmane, please write in Dutch
    Dit is de nederlandse sectie van warmane, alstublieft Nederlands schrijven

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •