1. [H] <Brödraskapet> Söker spelare fun/progress

    ICECROWN -<Brödraskapet> är en nystartad guild med erfarna spelare och RL:s, både från Icecrown och från retail back in the days. Just nu kör vi ICC10 nm+hc och behöver ytterligare ett par spelare. Vi värdesätter en bra laganda och moget uppträdande. Vårt mål är att kunna köra två ICC10 raidgrupper för att på sikt kunna köra även 25manna. Vi är ingen hardcore guild, men du ska kunna spela din class och specc. Gearen ska vara enchantad och gemmad så du gjort det bästa du kan av det du har helt enkelt. Vi är en liten grupp som kört 4-5 resets nu och har grymt kul tillsammans. Skill > gear och GS. Vi letar efter fler spelare med tålamod och som vet vad progress innebär. Var inte rädd för att whipea, men whipea gör vi av rätt anledning. Vi använder inte DKP utan det rollas på loot. Vi förutsätter att spelare kan prata sinns imellan, och det finns inga greedy spelare utan en stor upgrade kan tillfalla någon som inte vunnit rollen. Prio är att gynna hela raiden vid tex antal Tier-tokens osv. MS går givetvis alltid före OS.

    Progress just nu:
    Lord Marrowgar Nm+HC
    Lady Deathwhisper Nm+HC
    Gunship Nm+HC
    Deathbringer Saurafang Nm+HC
    Festergut Nm+HC
    Rotface Nm+HC
    Professor Putricide Nm+HC
    Blood Prince Council Nm (inte prövat HC)
    Blood-Queen Lana'thel Nm+HC
    Valithria Dreamwalker Nm (inte prövat HC)
    Sindragosa Nm (inte prövat HC)
    The Lich King Nm

    Låter detta som något för dig? Tveka inte att höra av dig, antingen i tråden här, eller via ingame-mail eller whisper till "Zehla". Just nu är vi i störst behov av.

    *Mage
    *Hunter
    *S-präst
    *Holy-paladin or Resto-Shaman.

    Tveka som sagt inte att höra av dig även om din class eller specc inte nämns ovan. Som jag tidigare skrev så är Skill > Gear och du behöver inte vara BIS med 6k för att få komma in.

    // Zehla
    Edited: January 28, 2019

  2. Hej söker guild till min Warlock 5.5 k gs aff samt min alt 4.6 k gs holy pala. Skulle de låta bra ?

    Inva heligkrigare eller Unlock Tja.

  3. 6.5k gs hpala, 6,5k ttw mage 6,5k combat rogue 6,7k f warr 5,8k affli/demo lock låter nått lockande ? isf pma (gammal sanctus spelare)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •