Originally Posted by
leorhymer
Karakterlerin, accountlarlın gitme sebebi sunucuların kaybıydı. Peki nasol oldu da eski accountlarını recovery yapanlar 29 aralık 2014 e kadar yapılan tüm VĞ lere sahip oldu, nasıl oldu da o zaman akdar yapılan donateler kayıtlarda 1 coine kadar aynen iade edildi. Nasıl oldu da Shadowmourne kullanıcıları tekrar itemlarını geri alabildi de olmayanlar o sistemi kullanamadı. Sonucta 150 coinden fazla doante yapanlar da var ama ne hikmetse bu secenek onlara acık degildi. Bunlar hepsi kurgu kanımca.