Spanish speaking guild : !!!
Hey guys i was playing in molten before the wipe at ragnaros (at the moment im playing retail) but i feel that its not the same.. so i think i will return to WOTLK and this new server hyped me (lol i dont know why im speaking in english haha) i wanna feel a wotlk progress since 0.
Hola chicos jugue en molten antes del wipe en ragnaros ahora juego en el oficial pero tengo nostalgia del wotlk alguien español preferiblemente por tema horarios o latino que tenga pensado hacer alguna hermandad interesante?