Oyuna bu hafta başlayacağım arkadaşlar iniyor şuan Türk oyuncular var mı?Guild arıyorum mesaj atın lütfen
Printable View
Oyuna bu hafta başlayacağım arkadaşlar iniyor şuan Türk oyuncular var mı?Guild arıyorum mesaj atın lütfen
türk oyuncu var elbette ama tavsiye istersen ingilizcen var ise az cok kendini dile getireceğin ve anlasabilecegin kadar yabancılar daha iyidir.
türkler bir türlü tutunmayı basaramıyor herkes kendini cok iyi sanıyor olması sebebiyle birliktelikler cok kısa suruyor ve sorunlu oluyor
Oyunu birazda öğrenmek için Türk guild baktimda bi gireyim bakayim etrafa nasil ortam yabancilarlada takiliriz csgoda az konuşmadık :D Oyunda kasmak zor mu orijinalden farki ne
Ayrıca ben pek iyi sayilmam wowda hangi serverda açıyım icecronmu diğeri mi
icecrownda kolay level atlarsın ama Lordereon'da aşırı zor x1 en zor server haritaları filan bilmiyorsan icecrown aç gerçi Carbonite addons ile sıkıntı yaşamazsında sen zoru seviyorsan lorderonda aç :D
Sagolasin orda aciyim zaten online sayisi cok yukske diğerinin giremiyoruz galiba .d
diğerinde sıra bekliyorsun ama premium account olursan beklemiyorsun 1 ay 25 küsürdü fiyatı sanırım
icecerownda horde açarsan sohbet yerine /who Turks yaz guild üyeleri çıkar karşına ordan whisp atıp girersin
icc aliance tarafında oynuyorm guildde pek türk yok raid yapmıyorz. turks guildinde türk oyuncular nasıl acaba raid yapıyolar mı. online sayısı nasıl
Bir çok yorumu okudum ve buraya, açtığım forum topiğini paylaşmayı uygun gördüm. Dilerim ki yeni başlayanların veya aramıza sonradan katılmak isteyenlerin işine yarayacaktır.
http://forum.warmane.com/showthread.php?t=333091