Yaklasık 4 ay aradan sonra SymphonyOfDestruction Guildi tekrardan Warmane Frostwolf realmine ufak ufak dönüş yapma kararı aldı, en kısa zamanda tekrardan bazı dostlar Guildi kalkındırma durumuna el attı
En kısa zamanda Guild toparlanacak tekrardan zirveye cıkacaktır kisa zamanda gorusuruz, Guild icin simdilik "Eldertilla"ya ulaşınız.
Diğer yonetici isimler daha sonra eklenecektir.
Saygılarımızla,
SOD TEAM.
