Arkadaslar 80 lvle kadar hiç sıkıntı yasamadım. Deepholma gittigimde her seferinde oyuna girerken hata aldım ve unstuck yapmak durumunda kaldım. Bu sorunun bi çözümü varmı ?
Printable View
Arkadaslar 80 lvle kadar hiç sıkıntı yasamadım. Deepholma gittigimde her seferinde oyuna girerken hata aldım ve unstuck yapmak durumunda kaldım. Bu sorunun bi çözümü varmı ?
Haritalarda eksik vardır mini sürüm yükleyip oyun icindemi yükletme yapıyorsunuz bu tip sorunlar genellikle ondan dolayı oluyor