Merhaba arkadaşlar,
Warcraft oynamaya yeni başladım. Açıkçası ilk olarak pvp serverda başlamak daha uygun geldi. İcecrown realmindeyim. 60. seviyeye kadar geldim. Ancak hala anlayamadığım noktalar var tabi.
1- level 45 ten beri belkide hiç görev yapmadım. Sadece dungeonlarda level kasıyorum. Daha zevkli geliyor. Level alma hızı önemli değil ancak daha iyi item kazanmak için ne şekilde level kasmalıyım ?
2- Pve ve PvP için ayrı itemler varmış sanırım. Hangilerini ne şekilde elde edebilirim.
3- Honor puanı tam olarak nasıl kazanılıyor. Bazen şehirlere saldırıyorlar. Burada alliance tarafından gördüklerimdem keserek 16 puan toplamışım ancak bir level farkı sınırı var sanırım kendimdem çok altını kesince puan gelmediğini farkettim bu fark ne kadar ?
4- Arena nedir ve nasıl girebilirim ? 60 levelde girebilir miyim ?
5- Battlegrounds sekmesi var. Buradaki seçeneklerden birini seçip join battle diyorum ancak uzun süre beklememe rağmen hiçbir şey olmuyor. Herhangi bir level sınırı falan mı var ?
6- Outlandden bir uçan mountlardan aldım ancak sadece outlandde uçuyo sanırım her mekan için ayrı ayrı almam mı gerekiyor?
7-Blood Elf Mage'yim. Portal yeteneğim var sanırım. Bir iki kişi bir yerlere portal açmamı söyledi. Bir kişide dalarana portal istedi. Ancak bir türlü bulamadım. Bunları nasıl yapabiliyorum.
Aklıma gelen noktalar şimdilik bunlar. Yardım edebilirseniz sevinirim.
Birde türklerden oluşan bir guild var mı acaba ?

