Arkadaşımda partideydik dungeon aratıyorduk bu arada partiyi bozdum fakat dungeon bugda kaldı hicbir sekilde leave queqe diyemiyorum oyundan cıkıp girince bile aynı dungeonda hic bulmuyo sadece sırada gözüküyorum bu yüzden battleground giremiyorum bu problemi nasıl çözerim yardımcı olun
