Yenİ arkadaŞa bİr yardim :)
Merhabalar arkadaşlar.. adım can 27 yaşındayım 2 sene TurkWoW 3 sene orjinal olmak uzere 5 senelik wow tecrubem var..
Fakat şuan orjinal oyunda maddi acıdan oynayamayacagım için warmane de başlamak istiyorum..
WOTLK de oynamak istiyorum.
bunun için siz değerli arkadaşlara birkaç sorum olacak..
1. hangi WOTLK serverında başlamalıyım ?
2. cok bug varmı ?
3. horde mu alliance mı ?
4. skillerinde sorun yaşanan classlar varmı ? yoksa herşey düzgün çalışıyormu ?
bana yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden hepinize teşekkür ederim...