icecrown serverına giriş login olmak istedim fakat yarım saattir bekliyorum bunun bir çözümü varmıdır ?
yoksa..
farklı bi serverda mı oynamalıyım beklememek için :)
yardımcı olursanız sevinirim teşekkür
Printable View
icecrown serverına giriş login olmak istedim fakat yarım saattir bekliyorum bunun bir çözümü varmıdır ?
yoksa..
farklı bi serverda mı oynamalıyım beklememek için :)
yardımcı olursanız sevinirim teşekkür
çare donate. 1 kerelik. sonra icecrown serverında sıra beklemezsin. Tutar önemli deil.