ArkadaŞlar daha Önce pandarİa'ya kadar oynadim az Çok hatirliyorum oyunu ama para vermek İstemİyorum hem de oyunu Özledİm warman'e baŞlamak İstİyorum.
Hangİ serverda daha Çok tÜrk var ?
Bİrde bu İndİrme İŞlemlerİnİ nasil yapicam tam olarak, hepsİnİ mİ İndİrmem gerekİyor yoksa oynamak İstedİĞİm expansİon'i İndİrİp sadece onu mu oynayabİlİyorum aydinlatirsaniz sevİnİrİm.
Herkese İyİ oyunlar.

