Beyler Icecrown da başlamayı düşünüyorum ama hangi sınıfı açacağıma karar veremdim daha önce lich king patchinde çok oynadım ama bu server de hangi sınıfın daha iyi olduğunu bilmiyorum dps rölün de pve arağırlıklı oynicağım
Printable View
Beyler Icecrown da başlamayı düşünüyorum ama hangi sınıfı açacağıma karar veremdim daha önce lich king patchinde çok oynadım ama bu server de hangi sınıfın daha iyi olduğunu bilmiyorum dps rölün de pve arağırlıklı oynicağım
Top dps olacam diyorsan Fury warrior -> Dk -> Retri mdps olarak gider. Rdps olarak Mage - Hunter - Spri - Affli lock. Aralarında en fazla dpsi Fury warriorla görürsün.
Wotlk de en iyi sınıf diye bir sınıf yok yok. Her class ın kendi avantajı ve dezavantajı oldugu 3 farklı speci var. Pve oynadıgında özellikle undead bosslarda Retry paladinler talent ve skill özelligi sayesinde dps de 1 adım onde olabiliyor, yine ending game gearlara sahip warrior olsun, hunter olsun, mage olsun, shaman olsun, hepsi top5 dps yi zorlayabiliyor. Önemli olan oynadığın class ın ne kadar iyi olup olmaması değil, senin kendinin oynadığın classı ne kadar çok bildiğindir ve ne kadar hakkını verdiğindir. O yüzden oyun tarzına uygun classı seç ve başla derim.
icecrown için en iyi sınıf oynamaktan keyif alacağın sınıftır. Konfüçyus :P takılcan babuş keyfüne bak
bence wotlk daki en iyi sınıf DK hiç oynamadım ama 1v1 duel yaparken beni ençok dk sınıfı zorluyor 6.4 gs sm li warriorum var