Macro hakkında sıkıntım var, çözümünü bulamadığım için buraya yazıyorum. AOE skillerimi smartcaste bir türlü çekemedim neyi yanlış yapıyorum anlamadım. Yazdığım macro şu şekilde : /cast [@cursor] Flamestrike, /cast [@cursor] Blizzard Yardım ederseniz sevinirim.

