DS 10 HC 6/8 temizledik. Geri kalan 2 Boss u birkaç haftaya temizleyeceğiz
Printable View
DS 10 HC 6/8 temizledik. Geri kalan 2 Boss u birkaç haftaya temizleyeceğiz
Guildimiz hala aktif. Vizeler nedeniyle durgun bir süreç geçirdik. Haftaya HC runlara devam edeceğiz.
Abi guildinize katılabilirmiyim? charım Garesha lvl 15 Des Warlock
Selam beyler ben yeni başladım vizelerden sonra oyunda olucam size nasil ulaşabilirim ?
oha,hâlâ neltheriona devam ediyormusunuz ben eQuara(restoshaman) eQuarchery(hunter) 5 ay öncesinden falan cok sıktı neltherion ya 3x cok kolaydı herseyi bitirmistik simdi wotlk lordaerondayım size orada başarılar ama 8/8 heroic beklerim :D
Evet devam ediyoruz. 8/8 heroic çok kolay bi hedef değil. Kolay kısmı hallettik geriye mekanikleri çok daha zorlu olan 2 boss kaldı. Kesinlikle başaracağımızı düşünüyorum. Tabi 8/8 hc ile bitmeyecek raidlerimiz daha FL HC ve glory achivmentları var. Sana lorderonda iyi eğlenceler dilerim. iyi oyunlar
Guild aktif olarak devam ediyorsa gelmek isterim.Daha önce hiç catada oynamadığım için hiç bir boss fight bilgim yoktur,ama bana öğretecek olan arkadaşlar var ise seve seve sizin guilde gelip,katkı sağlamak isterim.
Guild hala aktif mi?
Evet Guild Master benim. Update ve Vizeler nedeniyle player sayımız da azalma olsada toparlanma sürecindeyiz. 8/8 Hc Ds Fl 7/7 Hc Temizledik.
Oyun içi Pirsu - Fearvel - Staywatch - Elvedui bu kişilerden ulaşim sağlayabilirsin.
oğuz bey mopa beklerim
Frostwolf - ally - i love sis kebab :)
Bende Türkler'le raid yapmayı seviyorum sırf bu yüzden allyden hordeye geçmeyi düşünüyorum hem adam da lazımmış madem ben eksik kalmıyım :D Nick: Mazotcu
Bekleriz Mazotcu :)