Gerçekten bir guilde sahip çıkmak zaman ve sabır meselesi. Emek verdikçe elbette meyvelerini alıyorsun. yorucu bir iş, hele de ciddi bir guild deneyimi olmayan arkadaşları hem gs hem cemiyet ahlakı açısından yetiştirmek...
Egoizm, ayrı baş çekmek, iki kişi bir araya gelip topluca ayrılıp guildi bölmek, ezik olarak guilde gelip gear kasınca uyanıklık etmek... bunlar normal vakıalar, hele de, tamamen karşılıksız çalışan, herhangi bir yaptırımı olmayan bu gibi oyun müesseselerinde. Sabır meselesi, bir de sevdiğin, bir arada olmaktan zevk aldığın bir core oyuncu ve officer kitlesinin olması.
İyi dilekleriniz için teşekkürler:)

