1. May 23, 2016  

    Türk Guild

    Oyuna bu hafta başlayacağım arkadaşlar iniyor şuan Türk oyuncular var mı?Guild arıyorum mesaj atın lütfen

  2. May 23, 2016  
    türk oyuncu var elbette ama tavsiye istersen ingilizcen var ise az cok kendini dile getireceğin ve anlasabilecegin kadar yabancılar daha iyidir.
    türkler bir türlü tutunmayı basaramıyor herkes kendini cok iyi sanıyor olması sebebiyle birliktelikler cok kısa suruyor ve sorunlu oluyor

  3. May 23, 2016  
    Oyunu birazda öğrenmek için Türk guild baktimda bi gireyim bakayim etrafa nasil ortam yabancilarlada takiliriz csgoda az konuşmadık :D Oyunda kasmak zor mu orijinalden farki ne

  4. May 23, 2016  
    Ayrıca ben pek iyi sayilmam wowda hangi serverda açıyım icecronmu diğeri mi

  5. May 23, 2016  
    icecrownda kolay level atlarsın ama Lordereon'da aşırı zor x1 en zor server haritaları filan bilmiyorsan icecrown aç gerçi Carbonite addons ile sıkıntı yaşamazsında sen zoru seviyorsan lorderonda aç :D

  6. May 23, 2016  
    Sagolasin orda aciyim zaten online sayisi cok yukske diğerinin giremiyoruz galiba .d

  7. May 23, 2016  
    diğerinde sıra bekliyorsun ama premium account olursan beklemiyorsun 1 ay 25 küsürdü fiyatı sanırım

    icecerownda horde açarsan sohbet yerine /who Turks yaz guild üyeleri çıkar karşına ordan whisp atıp girersin

  8. June 3, 2016  
    icc aliance tarafında oynuyorm guildde pek türk yok raid yapmıyorz. turks guildinde türk oyuncular nasıl acaba raid yapıyolar mı. online sayısı nasıl

  9. June 8, 2016  
    Bir çok yorumu okudum ve buraya, açtığım forum topiğini paylaşmayı uygun gördüm. Dilerim ki yeni başlayanların veya aramıza sonradan katılmak isteyenlerin işine yarayacaktır.

    http://forum.warmane.com/showthread.php?t=333091

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •