1. SymphonyOfDestruction Horde

    Yaklasık 4 ay aradan sonra SymphonyOfDestruction Guildi tekrardan Warmane Frostwolf realmine ufak ufak dönüş yapma kararı aldı, en kısa zamanda tekrardan bazı dostlar Guildi kalkındırma durumuna el attı
    En kısa zamanda Guild toparlanacak tekrardan zirveye cıkacaktır kisa zamanda gorusuruz, Guild icin simdilik "Eldertilla"ya ulaşınız.
    Diğer yonetici isimler daha sonra eklenecektir.
    Saygılarımızla,
    SOD TEAM.

  2. Guilde gelmek isteyen arkadaşlar;
    Nyhuf, Cigulipaf, Qalo ve Eldertilla 'ya ulaşabilirler.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •