1. Bi yardımcı olurmusunuz ?

    cataclysm indirdim bu siteden daha sonra giriş yaptım sadece 1 pvp serveri vardı ordada bir kaç kişi anca gördüm. artık oynanmıyor mu ?

  2. Neltharion sunucusu var suanda cata ile ilgili sanırım player sayısı az genellikle wotlk oynanıyor gördüğüm kadarı ile zaten cata oyuncusu pandadan da daha az ama sağlam oyuncular var açıkcası illaki cata oynayacam diyorsanız yapacak birşey yok iyi oyunlar..

  3. cataclysm indirdim bu siteden daha sonra giriş yaptım sadece 1 pvp serveri vardı ordada bir kaç kişi anca gördüm. artık oynanmıyor mu ?
    Icecrown hariç başlangıç bölgelerinde az oyuncu olur. Oynadığın tarafa göre Stormwind/Orgrimmar gibi başkentlere gidersen insanlar oralardadır.

    Ana sayfayı açarsan:
    https://www.warmane.com

    sağ tarafta online oyuncu sayısını gösteriyor. En az Blackrock, sonra senin oynadığın Neltharion geliyor.

    Çoğunluk Wrath of the Lich King oynuyor. Hızlı lvl atlamak için Icecrown, tıpkı Neltharion gibi.
    Ya da yavaş yavaş yükseltmek istersen Lordareon seçebilirsin.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •