1. theowerass's Avatar
    theowerass
    Guest

Swedish guild <Exploring Spirits> reqruits!

Tja. Exploring Spirits s?Âker engagerade medlemmar f?Âr raids.

Exploring spirits best?Ñr f?Âr n?ñrvarande av irl-polare (varav vissa f?Ñtt ig?Ñng sina tjejer i wow)
    Vi har en hardcore k?ñrna, med erfarenhet av engame raids i olika expansioner, som sliter f?Âr att geara och l?ñra dom andra i guildet.

M?Ñlet ?ñr att fixa en 10-manna raidgrupp som efter ?Âverenskommelse hoppar in och raidar det som ?Ânskas. Vi kommer k?Âra p?Ñ en casual niv?Ñ men vissa av oss har inget emot en lite mer hardcore inst?ñllning. Engagemang och spelgl?ñdje prioriteras h?Âgst. Allt annat hj?ñlps vi ?Ñt att fixa.
    Oavsett om Du vill joina oss f?Âr att stri och softa i skype/guildchat eller om du vill sticka kniven i n?Ñn knubbig raidboss ?ñr du varmt v?ñlkommen att joina oss. Vi har inga krav f?Ârutom att du ?ñr trevlig och gillar att spela.
    Om du vill raida s?Ñ ?ñr dock kraven lite h?Âgre men vi kommer att hj?ñlpa DIG att uppfylla dom.

Skicka en whisp till n?Ñn i guildet s?Ñ f?Ñr du en inv d?Ñ alla i guildet kan invita nya members, s?ñg bara att du sett denna post och h?ñlsa fr?Ñn trit.
    Om du har fr?Ñgor och funderingar ?ñr du varmt v?ñlkommen att skicka mig en whisp p?Ñ Tritiana/Krakki ingame s?Ñ svarar jag g?ñrna p?Ñ fr?Ñgor. Jag ?ñr oftast online mellan 15-23 dagligen.

Mycket gl?ñdje och vi ser fram emot att ha DIG i v?Ñrat guild.

2. ?är ni horde eller alliance? F?Âr vi har ett guild p?Ñ alliance som best?Ñr till 98% svenskar som brukar chill lira. Var bara intresserad av att se om vi ?ñr p?Ñ samma sida :)

3. theowerass's Avatar
    theowerass
    Guest
    J?ñvlar det gl?Âmde jag skriva. Naturligtvis k?Âr vi horde;)

4. Det var synd att h?Âra! Hade ni varit alliance s?Ñ hade vi nog kunnat fixat ett schysst samarbete :)