1. AIwaysTURKs guildimize herkezi bekleriz alliance

    öncelikle s.aleykum oyuna 1 ay önce başladım bende çoğu kardeşim gibi öğrenme aşamasındayım baktım oyunda çok türk kardeşim var elimden geldince bir araya toplamaya çalışıcam yeni başlamış eski başlamış onemli deil gearscorde onemli deil gerekirse level kasmasınada yardımcı oluruz cumartesi pazar ve geceleri oyundayım işten güçten bukadar vakit ayırabılıyorum varsa benım gıbı dusunen butun türk kardeslerimi beklerim


    OYUN İÇİ = Akinciturk


  2. Öncelikle Guildin hayırlı olsun ama şunu söylemedende geçemeyecem 1 ayda total sanırım 10 tane türk guildi kuruldu veya kapatıldı hepsindeki fikir aynı düşünce ama baktığın zaman hepsi hüsran hiç birisinde bulunmadım açıkcası sadece bir arkadaşımın açtığı guilde gittim oda online olmadığı için kimse çıktım.Şunu demek istiyorum buradaki düşünceler hep aynı ise neden ortamda birleşip ortak bi guild kurma girişiminde bulunmuyorsunuz isteyen pvp yapar isteyen pve yapar isteyen ikisini de yapar isteyen hiç birisini yapmaz bence kalabalık olursunuz en azından bakıyorum kurulan guildlere 3-5 kişiyi geçmiyor onunlada 1 tank 1 heal varsa eger rdf hc den başka bişi çıkmıyor tabiki bu benim düşüncem kimseye akıl vermek değil.

  3. eyw saol ben elimden geldınce diğerlerinde farklı olmaya çalışcam bakalım az çok raid bilgim var icc25 rs25 leri kendım kuruyorum diğer guıldekıler gıbı kalabalık olmaya gerek yok 10 tane adam olsun yeter gs önemli deil

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •