KUNNIOITUS KAIKKIA KOHTAAN o7
Aloitin hiljattain pelaamisen Eminent-palvelimellamme, ehkä 2 tai 3 kuukautta sitten. Minulla on täällä vain yksi metsästäjä ARMORYsta, voit nähdä
>>> https://armory.warmane.com/character...ecrown/summary <<<
Haluaisin pyytää teitä sydämeni pohjasta auttamaan minua :(((
Haluan ostaa itselleni täydelliset Wrathful-postivarusteet tämän kuun loppuun mennessä tai ensi kuun alkuun mennessä, joten haluaisin apua, jos joku on todella kiinnostunut!!! Ammattimainen!!! ja HUNTER auttaa minua. Tarvitsen parhaat mahdolliset MAKROT ja ! PARHAAT MAHDOLLISET GLYFIT >> Beast Mastery Spec -metsästäjälle
Pyydän todella teitä ottamaan minuun yhteyttä mahdollisimman pian, koska se on todella tärkeää ja tärkeää minulle!
Muuten olen erittäin vakava ja konkreettinen pelaaja!
En ole lapsi, en ole lapsi (muuten olen 1988) ikäiseni, joten en ole laiska, joka mitä useimmat ihmiset sanovat ja mitä ja mikä tärkeintä, en ole >>> TROLLARI <<> Sen voin todistaa.
Joten tarvitsen todella >>> PARHAAT MAHDOLLISET MAKROT ja kerro minulle parhaat mahdolliset >> BEAST MASTERY HUNTER -GLYYFIT >> AREENOILLE JA TAISTELUKENTILLE!!!

VILLISESTI KAIKILLE TEILLE, JOTKA VASTATTE JA AUTATTE MINUA <<>> KOKO SYDÄMEESTÄ, KIITOS PALJON ETEENPÄIN <3 <3 <3 <3 <3
SUURELLA KUNNIOITUKSELLA TEILLE @optimusprajm o7 (tervehdys).