1. May 9, 2016  

    Nederlandse guild op Icecrown

    Hallo beste mensen,

    Ik wou hier even peilen of er animo is voor een Nederlandse guild op de nieuwe server, heb je interesse, of zijn er momenteel Nederlandse guilds op Ragnaros/Deathwing die misschien willen mergen naar een grotere Nederlandse guild, dan kun je dit hieronder posten.
    Het wordt hoog tijd dat de Nederlandse community weer wat van zich laat horen, dit kan door een grote Nederlandse guild te creëren op Icecrown
    Laat ook even wat weten of je horde of alliance prefereert.

    Groetjes
    Patrik
    Edited: January 5, 2018

  2. May 11, 2016  
    Nice, ben ik ook benieuwd naar! Ik speel Horde

  3. May 13, 2016  
    Ik zit ook bij de horde ben ook benieuwd :)

  4. May 14, 2016  
    Hallo en goedenavond beste mensen,

    Ondertussen hebben 100+ spelers dit bericht gelezen, ik heb ondertussen nul berichten ontvangen over een te creëren nederlandse guild, er is absoluut geen animo voor, de Nederlandse community zal helaas op de nieuwe server niet in groepsverband te vinden zijn, zelfs al zouden 10 spelers zich melden en interesse tonen is dit natuurlijk veel te weinig om een succesvolle guild mee op te richten. Jammer...

    groetjes
    Tyra
    Edited: May 19, 2016

  5. May 16, 2016  
    Beetje pessimistisch hoor. Natuurlijk zal er een Nederlandse guild verschijnen na de merge. De meeste mensen browsen niet eens de forums. Geduld!

  6. May 16, 2016  
    Beetje pessimistisch hoor. Natuurlijk zal er een Nederlandse guild verschijnen na de merge. De meeste mensen browsen niet eens de forums. Geduld!
    Je hebt wel gelijk, even afwachten dus...
    Edited: May 16, 2016

  7. May 20, 2016  
    Hey ik zag deze post en ik zou wel willen spelen in een nederlands talige guild.

    Nou ik heb nog nooit op cataclysm of ragneros gespeeld dus ik heb nog geen character voor icecrown maar dan maak ik er nu 1, ik vraag me alleen af welke faction jullie dan allemaal spelen. Ik zie hier 2 mensen horde zeggen maar waar dan die nederlandse guild speelt zou ik graag willen weten.

  8. May 22, 2016  
    Hey, ik heb ook intresse, Nu er zo'n grote player base is kan dit plan wel degelijk lukken. Ik denk echter niet dat alle nederlandse spelers op zoek zijn naar een nederlandse guild en zeker niet op de forum. Daarom zijn er waarschijnlijk zo weinig mensen die hun aanmelden hier op het forum. Maar ik geloof wel dat die mensen er zijn en vast en zeker een guild zouden joinen moesten ze hier ingame van op de hoogte gebracht worden.

    Ikzelf Speel Horde, heb veel ervaring in het spel. Zou wel willen helpen dit te realiseren maar er moet wel een goeie naam voor komen, dat Nederlands uitstraalt zodat als andere spelers de guildnaam zien en ook Nl, deze willen joinen oftoch weten van de Nl guild bestaan. Maar ook geen lame name als Dutch horde fzo. Moet wel echt iets cools zijn

  9. May 22, 2016  
    Mijn Chars zijn: Seiza, Kroxar en Blazikan. Als je me ziet ingame kan je me altijd contacteren

  10. May 26, 2016  
    Hee ik zie het ook wel zitten om een Nederlands guild te joinen, ik zat toevallig even te kijken op de forums en zag deze topic voorbij komen.

    Ik zit al 5 jaar lang op warmane/GamerDistrict servers Wotlk expansion samen met 4 vrienden van mij. Ook wij spelen Horde gezien de meerderheid lijkt het mij dan verstandig een Horde guild te kiezen. Ik ken ook een handje vol mensen op de server die Nederlands en/of Belgisch zijn naast mijn vrienden.

    Laat me maar weten als er iets ondernomen wordt

    ingame names: Hardwaii, Swaggerpanda, Harddwaii, Waiistedtime en Rondetepel

  11. May 30, 2016  
    Ok, ik ga de guild maken, Ik stel voor dat iedereen eerst zijn alts brengt en dat we daarna de mains uit de big guilds halen als we een grote player base hebben, waarmee we makkelijk 25 raids kunnen doen.

    De guild gaat The UnDutchabels noemen, (horde side)

    Dus maak je buik maar nat

  12. June 6, 2016  

  13. May 18, 2018  
    Ik ben een week geleden begonnen met deze server (icecrown). M.n. doordat de server waar ik eerst speelde echt dood was. Mijn naam is Sammetje ingame en ook ik ben horde. Lijkt alsof hiervoor een voorkeur is.

  14. Pawetor is mijn naam, ook Horde. Ik heb ook wel interesse in een guild!

  15. ik ben active op Icecrown Alliance - samen met 4 maten,
    Ben van Belgie end game guild Asperity en Anomalies
    Namen ingame zijn - Maart / Custome / Roosje

    Als er vragen zijn altijd Welkom!!

    Groetjes
    Maart

12 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •