1. Neerlands Hoop een nieuw guild op Icecrown.

    Hallo mensen, ik heb me een verhikking gezocht naar een Nederlands guild. Niet te vinden. Hier op het forum gezocht maar ook niets.

    Dan maar zelf gemaakt. Er zijn geen andere bedoelingen met dit guild als een Nederlands guild zijn. Dus als we groot genoeg zijn geworden samen raiden, prima, RDF, prima. Levelen? Je gaat alle hulp krijgen die we kunnen bieden. Kortom, gezelligheid en samen vermaak zoeken op Icecrown that's it.

    Wil je mee doen? Mijn chars beginnen alle met Pit. Schiet er een aan en je bent binnen.

    Zie jullie allemaal in ons nieuwe guild, Pitmaster

    ps. kun je me niet bereiken in game, laat hier je char naam achter dan wisp ik je zodra we toevallig samen online zijn.
    Edited: April 24, 2021

  2. Jaaaaaaaaaa, eindelijk!

    Ik ben ook al tijden aan het zoeken naar een Nederlandse guild op Icecrown. Fijn dat je alliance bent, ik ben ook alliance. Ik wil graag bij je in de guild. Mijn ingame namen zijn Woezel ( 80 warrior tank), Ssjondo ( 80 paladin tank), Yomildkiwi ( 33 druid tank), Jjoejoyce ( 32 priest healer), Tessera ( 69 dk zonder spec).

    Zie je binnenkort :)

    Fijne zondag!


  3. May 2, 2021  
    Vrijwel elke dag, meestal in de avond. Ik ga nu toevallig op vakantie, ik ben vrijdag weer terug. Ik hou het forum ook in de gaten

  4. May 2, 2021  
    Ik ben volgende week ff weg.
    We zullen elkaar wel een keer tegen komen.

    Pit

  5. May 3, 2021  
    Ik stuur je wel ingame post als ik weer online ben. Ga je ook op vakantie?

  6. May 15, 2021  
    beste pitmeester zit nu nog in een duitse guild bij gebrek aan nl of bel guild zo kan je me even aanspreken of schrijven hoe ik in je guild kan groetjes maliko

  7. May 23, 2021  
    Hey, uitsluitend NL? of NL/BE?
    Char naam Eriasan 80 prot warrior, online overdag in de week, en in de weekends overdag/avond hangt ervan af :D

  8. May 24, 2021  
    beste eriasan neerlands hoop is ned-bel guild ben zelf woonachtig in belgie op dit moment is er geen animo op pitmeester zijn guild ben met 1 char in zijn guild gestapt maar aangezien ik bijna niet kan zien wie nederlander of belg is qua charnaam is het moeilijk mensen aan te spreken om te vragen voor in de guild te komen indien je mensen kent die graag in de guild willen kijk dan even bij who list en tik dan gewoon pit in dan krijg je iedereen die pitog saron speelt en iedereen die speelt met een pitwoord in zijn naam kijk gewoon bij pit en meester in verschillende talen of kijk ook naar de naam thediplomat of maliko of warprojectx hoop snel iets van je te horen groetjes jan

  9. June 2, 2021  
    beste butter geef even een gilletje zal kijken wat ik kan doen voor je

  10. June 2, 2021  
    Hallo,
    Zou ook graag lid willen worden van een Nederlandse guild,
    Groetjes Butterflie

  11. Als er iemand online is, stuur mij vooral een invite. Ben sinds lange tijd weer iets actiever, weet alleen nog niet of ik dat doorzet.

    Ben wel benieuwd, Gr Felcon
    6.2k gs retri pala

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •