1. Adda mig gärna i guilden NAMN RAPIDO

  2. knappast, har inte sett den någonstans den största svenska guilden var ju industrigatan men dom har också lagt ner nu

  3. vill joina

    KaaBOOM är en svensk nystartad casual guild som söker spelare, vårat mål är att spela för att de är kul och träffa fler folk som uppskattar spelet lika mycket som vi gör.Tanken är att hålla den casual till en början. Ju mer folk som kommer komma hit desto fortare kan vi Raida och skaffa ett bra guild! Vi är Ally och spelar på IceCrown :)

    karakt?ren heter interfecty

  4. lägg till min gubbe den heter Aliveknight. Har inte raid utrustning men snart kanske

  5. tjohej alla glada.

    Tänkte försöka på att starta en skandinavisk guild. Har inget namn ännu men det är för casual spelare som bara vill spela o ha sköj.
    utveckla varandra och för dom som vill och har grejer kan man alltid joina PUGS för raider tills det till slut finns eget folk att nästa köra en guildrun med.

    Detta är då horde på icecrown. Kommentera med erat ingame namn så hör jag av mig :)

  6. Jag är på!

    Gulisu, Rezlul, Denirian är mina gubbar på horde, hit me up :D

  7. Guilden skapades igår och valt det ikoniska namnet I K E A.


  8. Tackar aldrig nej till I K E A! Tar gärna en invite :) /Cainius

  9. Jag tycker alla svenskar borde joina vår guild som heter "Givet bror", vi kör LOD på torsdagar och alt runs på söndagar! så kom til oss!

  10. Försökte det men fick aldrig invite...

  11. Alright, man måste fråga efter en officer, typ något namn med "stukad", "zlitz", slothly, sweet, ash, dessa kan invita.

  12. Ni kan joina vår disc och skriva till någon där det är nog lättast. https://discord.gg/Zws3FRQVjd

  13. Guilden I K E A gick i graven relativt fort då jag med flera medlemmar hittade guilden Midnattssol. Men finns fler Svenska guilder kan man vi väl försöka prata ihop oss och skapa en stor svensk guild istållet för att flera? Lite som att flera mindre företag mergar och skapar en koncern :D

    Funkar givetvis bara på respektive faction :)


    Guildmastern i midnattssol är Wraell.
    Edited: August 28, 2023

First 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •