1. <Vechtershart> is een Hollandse guild

    <Vechtershart> is een Nederlands/Belgische guild op Lordaeron. (Alliance)

    Wij zijn als een groep vrienden hier gestart met spelen en komen van jaren lang retail.
    Zo hebben wij al eens eerder een guild gehad en vinden het nog steeds leuk om bv. archievments te jagen, PvE en PvP uitjes te organiseren en ga zomaar door.

    Door explosive groei van onze guild zijn wij in Maart gestart met raiden, Inmiddels zitten wij op 8/12 ICC10 waarvan GSchip op Hc. (ICC10 word op Dinsdag gedaan van 19:45 tot 22:30) Voor het raiden gebruiken wij Discord en alle regels voor het raiden en de guild staan ook in onze Discord vermeld.
    Voor het raiden zijn wij specifiek opzoek naar een Hunter of Wlock en een PPala of Bdk.

    Wij zijn GEEN hardcore raiders en iedereen is welkom maar het kan zijn dat je geduld moet hebben om een raid te kunnen joinen.
    Echter doen wij ook farmraids zoals ToC10/25, Voa10/25,, Weeklys ect.
    Weekly word op Woensdag 20 uur gedaan met de guild. (main run en alt run)

    Ook zijn er mensen erg actief bezig met achievments.


    Wil je ook een deel uitmaken van onze guild?
    Stuur ons dan gerust een ingame whisper voor een invite en join ons!
    Iedereen is welkom!

    GM: Stoetel,
    Officers: Berah, Shadowbubble
    Guild assist: Palabagz
    Raidleaders: Gamonis, Doubledice

    Tot snel!
    Edited: July 4, 2022 Reason: ...............

  2. Hey ik kan vd week wel joinen op 1 char, en dan zien we wel hoe het loopt! :)



  3. Zijn jullie nog actief? zoja zou ik graag willen joinen

  4. bestaan jullie nog zie de guild nergens staan

  5. Hoi,
    We bestaan zeker nog. Namen om in de gaten te houden zijn: Stoetel, Berah, Doubledice, of Gamonis.
    Zijn nu druk bezig een core te maken voor ICC10, waar we al op 8/12 zitten.

  6. Heb iedereen geadd in game, als ik je online zie, voeg ik je toe aan de roster! We gaan een nieuw jaar in, laten we herenigen.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •