1. Connection

    Salam Be dostan Mohtaram irani!

    Shoma mitonid Ba Net sim cart irancell be rahati vared bazi beshid va mesl ghabl bazi konid bedon hich moshkeli

  2. alireza jan fek mikonam doostane irani az iran ba ye internet e be esme rightel vasl mishan ba rahati bedone vpn

  3. salam /3rozi hast ke baz moshkel vasl shodan be server daram ta 3 roz ghabl vaghti mikhasti beri to server bad az 3 min vasl mishod vali alan hamash dc mide va dakhel bazi nemire

    man mashhad hastam va netam SABANET hast kasi dige hast in moshkel ro dashte bashe ?

  4. manam hamin moshkelo daram ba net irancell bade chand min Dc mikone aslan log in nemishe . moshkel az servere ya chi?

  5. manam hamin moshkelo daram ba vpn faghat vared mishe unam latency balaye chand k

  6. ba salam, daghighan manam az 4 rooz pish nemitonam vasl besham be server.
    ghablan user pass mizadi hodode 5min ro authentication montazer mimondi miraft dakhel amma dge "you have been disconnected from server" mide va be kol nemishe vasl shod.
    net wifi o irancell ke injorie. ba hamarawal mire dakhel amma sari dc mide.
    agar kesi rahi soragh dare mamnon misham dar ertebat bezare.

  7. in moshkel emroz raf shode dg mitonid rahat bazi konid

  8. in moshkel emroz raf shode dg mitonid rahat bazi konid
    vase man ye 2 haftei mishod hall shode bood vali baz dobare emroz gir mikone tu authenticating
    4 saat pish ok bood
    alan nemidonam baz dobare chi shod :(
    isp shatel

  9. yani namusan beshash tu een sagduni ke esmesh vatane, bawww manam az khordad be eenvar nemitunestam bedune vpn connect besham, chand ruz pish vpn ham dige natunestam connect besham vali be tarze ajibi be bazi bedune vpn connect shodam :D
    ta emruz sobh khub bud, chand sa'at pish 2bare ride shod tush!
    shoma 3 ruze meshkel peyda kardi man 4 5 ruze moshkelam hal shode, ama 2bare emruz chand sa'at pish shuru shod!
    mamlekat nist ke, divune khunas!

  10. ba salam, daghighan manam az 4 rooz pish nemitonam vasl besham be server.
    ghablan user pass mizadi hodode 5min ro authentication montazer mimondi miraft dakhel amma dge "you have been disconnected from server" mide va be kol nemishe vasl shod.
    net wifi o irancell ke injorie. ba hamarawal mire dakhel amma sari dc mide.
    agar kesi rahi soragh dare mamnon misham dar ertebat bezare.
    daghighan man az 4 ruze pish mitunam vasl besham, ghablash bedune vpn nemitunestam play konam, alan 2bare chand sa'at pish moshkel shoru shod, shart mibandam alan shoma mituni vasl beshi.
    een jakesha mesle eenke ye sim internet bishtar nadaran, har 4 ruz ye bar simo vasl mikonan be ye isp khadam midan.
    isp man Shatele ke albate forghunam vasash ziyade
    dar zemn alan website khode warmane ham ride bad jur, ya nemiyaratesh bala ya bad delay dare

  11. in theme Site ham Snowy gozashtin hey barf mibare
    hesse christmas o ina mide behemoon
    bad az intaraf nemire to game !
    be khoda bi ensafie in harekat
    hamin emroz theme site avaz shode dare barf mibare bad ADD hamin emroozam connect nmishe be game !
    haq bedin shak konim moshkel az samte warmane bashe :(

  12. Salam be hame irancel bade 5 min ok hast faghat realm icecrown vali
    Hamrah hame realm ha ok hast vali felan ping balast
    Mikham ritel begiram test konam chanrooz dige salamati karkonan sherkate ritel salavat thanx all

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •