1. moshkele connect shodan va pinge kheyli ziad

    salam doostan mamnoon misham komakam konid chon chand rooze hich kari nadaram bokonam internete ghashange keshvaremoonam khodaro shokr 1001 moshkel dare .

    vaghti 3.3.5 rikhtam ba nete mokhaberat hamechi ok bood pingamam kheyli khoob bood. bade chand rooz pingam yeho delesh khast bere bala va packet loss shadid begiram

    ba internet irancell test kardam moshkeli nadasht 1 rooz kar kard . badesh authenticating gir kardo harcheghadr sabr kardam na raft too na hichi . az 5 min begir ke doostan goftan ta 10 ela 20 min sabr kardam naraft too .

    alan raftam nete hamrah aval ovordam . bedoone moshkel mire too vali too bazi pingam balast va aslan nemishe bazi kard 6 ela 7 sanie delay dare. vali pingam khoobe.

    hezaran DNS test kardam hich farghi nakard . tooye dota 2 pingam rooye 85 fixe . SNR netam ham rooye 20 hastesh .moshkel be hichvajh az internete man nist

  2. salam doostan mamnoon misham komakam konid chon chand rooze hich kari nadaram bokonam internete ghashange keshvaremoonam khodaro shokr 1001 moshkel dare .

    vaghti 3.3.5 rikhtam ba nete mokhaberat hamechi ok bood pingamam kheyli khoob bood. bade chand rooz pingam yeho delesh khast bere bala va packet loss shadid begiram

    ba internet irancell test kardam moshkeli nadasht 1 rooz kar kard . badesh authenticating gir kardo harcheghadr sabr kardam na raft too na hichi . az 5 min begir ke doostan goftan ta 10 ela 20 min sabr kardam naraft too .

    alan raftam nete hamrah aval ovordam . bedoone moshkel mire too vali too bazi pingam balast va aslan nemishe bazi kard 6 ela 7 sanie delay dare. vali pingam khoobe.

    hezaran DNS test kardam hich farghi nakard . tooye dota 2 pingam rooye 85 fixe . SNR netam ham rooye 20 hastesh .moshkel be hichvajh az internete man nist
    salam o dorod. bi zahmat befarmaeed tah saf :D man alan nazdik 6 7 mah ke bedon vpn roye connecting gir mikone va badesh koan dc mishe, az in be bad behtare ke doostan vpn khob moarefi konan chon connect bi vpn ye roya shode

  3. ...

    dooste aziz man dalili nemibinam ke 1 nafar bekhad dooroogh tooye forum benevise . man tooye telegram ba yeki az doostan sohbat kardam ishoon ba nete mokhaberat nemitoonest varede server beshe . vali man ba nete mokhaberat mitonam vared besham vali moshkel ping hastesh

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •