1. You have exceeded the threshold of sending gifts

U kogo take bulo? Hto znaye, koly bude dostupniy perevo podarynkiv coins

2. 2 kvitnya 2023 r. Oblikovi zapysy teper mozhut? daruvaty lyshe monety na osnovi sumy, yaku vony ranishe pozhertvuvaly. Torhovi prodazhi ne zbil?shuyut? tsyu mezhu. Oblikovi zapysy mayut? pravo daruvaty do 5 raziv bil?she sumy, yaku vony pozhertvuvaly.

Tsi obmezhennya diyut?, shchob zmenshyty kil?kist? kradizhok, shakhraystva, RMT i botiv u nashykh sferakh. Podarunky pryznacheni lyshe dlya vykorystannya mizh spravzhnimy druzyamy.

Vy perevyshchyly tsey limit, odnak, yakshcho vy khochete, shchob my vruchnu obrobyly podarunok dlya vas, vam potribno bude vidpovisty, vkazavshy sumu + symvol i nazvu sfery.

Apr 02, 2023 Accounts can now only Gift Coins based on the amount they've previously donated. Trade sales do not increase this limit. Accounts are eligible to gift up to 5x the amount they've donated.

These restrictions are in place to reduce the amount of theft, fraud, RMT and botting within our realms. Gifting is only intended for use between actual friends.

You have exceeded this limit however if you would like us to manually process a gift for you, you would need to reply with the amount + character and realm name.