'); document.write(''); var yuipath = 'clientscript/yui'; var yuicombopath = ''; var remoteyui = false; } else // Load Rest of YUI remotely (where possible) { var yuipath = 'https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/yui/2.9.0/build'; var yuicombopath = ''; var remoteyui = true; if (!yuicombopath) { document.write(''); } } var SESSIONURL = ""; var SECURITYTOKEN = "guest"; var IMGDIR_MISC = "warmane/misc"; var IMGDIR_BUTTON = "warmane/buttons"; var vb_disable_ajax = parseInt("0", 10); var SIMPLEVERSION = "422"; var BBURL = "https://forum.warmane.com"; var LOGGEDIN = 0 > 0 ? true : false; var THIS_SCRIPT = "showthread"; var RELPATH = "showthread.php?t=303709"; var PATHS = { forum : "", cms : "", blog : "" }; var AJAXBASEURL = "https://forum.warmane.com/"; var CoTTooltips = { rename: true, icons: false, iconsize: 15, qualitycolor: true, overridecolor: { spells: '#839309', items: '', npcs: '#fff', objects: '#fff', quests: '#ffb100', achievements: '#fff' } }; // -->
an itibari ile sorun yok eger varsa baglantı ayarlarını bi kontrol et derim
1) C:\Wrath of the Lich King 3.3.5a\Data\enUS\realmlist.wtf dosyasını not defteri ile açın.
2) set realmlist logon.warmane.ru olan değeri set realmlist logon.warmane.com şeklinde değiştirin.
3) Dosyayı kayıt edin ve yeniden deneyin. Ben sorunu bu şekilde aştım. 2-3 gün önce aynı sorunu yaşıyordum.
Ek olarak Yandex DNS kullanıyorum;
DNS 1: 77.88.8.8
DNS 2: 77.88.8.1
saol kardelişm