1. Upomoc! Banovan/Hakovan sam bez razloga!

    "Upomoc, moj nalog je hakovan"

    Ukoliko imate problema sa sigurnoscu vaseg naloga ili ukoliko su podaci o vasem nalogu promenjeni, ili vam je potrebna bilo kakva pomoc sa istim, napravite tiket ovde.

    Ukoliko to ne mozete da uradite zbog IP bana na vasem nalogu, posaljite email na [email protected]

    Moderatori, QA, ili Game Masteri ne mogu da vam pomognu oko gore navedenih stvari.

  2. "Upomoc! Banovan sam bez razloga!"

    Ako je bas nalog banovan, prvo morate da shvatite da je za to definitivno postojao razlog koji mozete pronaci u "My Account" sekciji. Razlog za vas ban ce uglavnom biti kratak, bez specificnih detalja. On je tu da vam da ideju sta se desilo i zasto je vas nalog banovan. Postovanje na forumu o vasem banu treba da se izbegava, jer time bas nista necete postici. Ono sto treba da uradite u ovoj situaciji je da otvoriti "Ban Appeal" tiket."Ban Appeal" ce se ponuditi kao opcija kada pokusate da napravite support tiket. Ne koristite nikakve specijalne karaktere vec samo obican tekst, kada bude pisali vas tiket. Budite ljubazni i strpljivi u opisu vaseg tiket, jel imajte u vidu da ste vi ti kojim pisete zalbu na ban koji se nalazi na vasem nalogu. Takodje imajte u vidu da "Ban Appeal" tiketi imaju najmanji priorite, tako da nije retko da se na odgovor na ovu vrstu tiketa ceka i po nekoliko dana.

    Ako se opcija za "Ban Appeal" ne pojavljuje za vas, to znaci da ste dobili IP ban na vasem nalogu.Ovo se cesto desava ljudima koji koristi VPN da bi pristupili nasem serveru, jer VPN je cesto koriscnje u negativne svrhe od strane ljudi koji su hteli da izbegnu pravila. Tako da iako vi niste generalno uradili nista lose, vas nalog je banovan zbog koriscenja nekih nedozvoljenih metoda. U ovom slucaju vi morate da posaljete vasu zalbu direktno na emaila [email protected].

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •